Družbena lestvica


Hej hoj.

Danes je nedelja in ura je nekaj čez sedem zvečer. Ob tem času po navadi delam razgibalne vaje, ampak danes sem se odločila napisati to objavo, ki bo govorila o družbeni lestvici v šoli.

Za sebe bi rekla, da sem nekje na sredini družbene lestvice, bolj na koncu kot pa na vrhu.  Dejansko mi je čisto vseeno, na katerem mestu sem, saj mi je najbolj vredno to, da sem vsa ta leta v šoli ostala zvesta sama sebi. Da se nisem nikomur podrejala, da sem  vedno sledila svojemu srcu, čeprav, sem bila zato velikokrat osamljena. Na vrhu družene lestvice so po navadi tisti najstniki, ki jih starši vidijo kot angelčke, a so v šoli največji hudiči. Govorijo, da jim je čisto vseeno za šolo, čeprav se doma veliko učijo. Večkrat delajo nalogo med odmorom, včasih so celo brez nje. A njihovi starši jih bodo še  vedno obravnavali kot angelčke, jim kupovali najdražje telefone, čisto vse, kar si bodo zaželeli. Jaz imam telefon za dvesto evrov, a tisti ki so na vrhu te lestvice, manj kot petsto evrov niso nikoli plačali za telefon. Najbolj smešno pa mi je, da so ti ljudje po navadi zelo nesamozavestni in si želijo položaj nekako kupiti. Ti ljudje pa so skoraj vedno najbolj zlobni in nasilni do drugih učencev.

Pod temi učenci so tisti, ki kadijo in pijejo alkohol. Čeprav so stari štirinajst let, so še vedno otroci in to sploh ni v redu. Že zdaj si uničujejo jetra in pluča. Ampak to ni moj problem kajne. Samo zelo butasto se mi zdi, da to počnejo sami  sebi. Ampak noben v šoli si ne upa izdati, kaj počnejo, saj je vse strah, da bodo padli nižje in da nihče ne bo nikoli več njihov prijatelj.

Upam, da je tudi vam vseeno na katerem mestu v lestvici ste. Najbolj pomembno je to, da ste zvesti sami sebi.
Če pa imaš težave s tem me lahko kontaktira:
https://www.instagram.com/aljalife/
bestdiy.alja@gmail.com
Reševalka sveta

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Three things that I am afraid of

Lemon tree

Nasilje